Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 10:44:00 +0200

Tere!

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08580 aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Pauastvere küla, 
Meistri// Tiku (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Põltsamaa Vallavalitsusel on kavatsus väljastada 
projekteerimistingimused hoonele, mille planeeritav asukoht riigitee nr. 2 
kavandatava möödasõidu alal. Palun anda vajadusel tehnilised tingimused.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27183004>  (menetlus nr: 
461809), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (ENNO KÕUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister